Idag är ingen vanlig dag

För idag kommer Camilla hit och rastar Storen!
Hon är så snäll och ställer upp nu när jag är trasig.

Lite kul, Camilla som var så rädd och nervös när hon började vara medryttare/ fodervärd hos mig.
Nu är hon den enda som jag litar fullt ut på att hon kan hantera Storen i vilken situation som helst.
Trots att hon inte hittar nånstans här så skickar jag ut henne i skogarna på min käraste Prins.

Hon har iofs vart med på en körtur så hon har liiiite koll iaf, men hon har lokalsinne som en sten så jag vet inte om hon känner igen sig ;)

Min gubbe åker och hämtar henne iaf, han erbjöd sig själv att vara privatchaufför de 3 dagarna Camilla ska ha Storen.
Så ikväll får Camilla själv blogga här om sin dag med Storen, kommer alltså bli ikväll, imorn och på fredag som det blir gästbloggande. :)

Själv ska jag slappa i soffan och titta på en film medan jag väntar, Benny och Cornelia ska iväg på nån lekpark och busa innan de hämtar Camilla.
Mamma fick inte följa idag, Cornelia ville vara med bara Pappa ;) Sötunge.

När Camilla kommer så ska jag försöka släpa mig ner till stallet iaf, hoppas Camilla tar med kameran åxå nu då så det blir lite bilder till bloggen!


Camilla och Dacke

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Hehe ja, förstår de! Men hoppas du är på benen snart igen som sagt =)



Jadu om jag inte hade så himla mkt att stå i just nu bara.. :-/ Får välja mellan Bellie och transportbygge varje dag, eftersom jag jobbar oxå. Så jag har fullt upp.. tyvärr! annars är de ju väldigt lärorikt att rida andras hästar :)

2011-08-02 @ 16:57:23
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0