Ikväll ska jag!

Jaaa, då SKA jag ut i stallet och köra :)
Foten börajr bli bättre nu, kan gå utan kryckor och svullnaden har gått ner ganska bra.
Får inte på mig skor än, men foppatoffeln kan pressas på i nödfall ;)
Kan nog rida åxå, dock inte ha foten i stigbygeln. Men kan ju iofs inte få på mig ridskorna så det får vänta ändå...

Har gjort ännu en toppenaffär, har spanat på ett jättefint rött schabrak som Josse har till salu. Hon var inte så säker på att hon ville sälja först när jag fick ögonen på det, men nu så!
Så ska hämta det när hon åker till stallet härnäst.
Perfeeeekt!

Har suttit och tittat på bruna träns åxå, men hittar inget som jag gillar riktigt.
Det jag gillar har aachen-nosgrimma, och Storen gillar inte det. Har inte ridit med det på nåt år iofs, så han kanske funkar nu?
Men måste ändå ha ett brunt träns som passar till dressyrsadeln, så även om det inte funkar kan jag ju köpa ett IFALL det ändå funkar ;)
Svammel.
Det bästa är ju att köpa ett remontträns, men jag hittar inget som jag gillar än.
Vi får se hur jag gör.

Det här är jag kär i, dock aachen.



Detta är åxå jättefint




Sen måste jag ju inhandla dressyrschabrak åxå, iaf 2 st till att börja med.




Kommentarer
Postat av: Emma

Sv.Ja det känns som att jag tappat bort mig själv under årens lopp där jag bara ställer upp mer och mer för andra och pga det åsidosätter mig själv och min utveckling. Så jag behöver liksom hitta tillbaka till att jag kan ställa upp för andra, men inte på bekostnad utav mig. ;)



Hihi, ja det är så spännande med det här tillfället som bara dök upp, men det är mycket som ska falla på plats än, så blir det inte den här lär det dröja ett tag innan det blir någon eftersom jag inte ens hade börjat leta än egentligen. :D



Träningar kommer jag att ha tid med, men kommer att vara mer noggrann med att jag ska hinna med mitt också. ;) Hihi, vad skoj att hon också ville testa rida för mig, alltid lättare om ens medryttare tränar för samma tränare då blir det liksom samma tänk hela vägen! xD



Fortsätt krya på dig nu och så får vi boka in någon träning när du är helt igång igen! ;D Kram

2011-08-13 @ 19:43:27
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Det andra tränset är riktigt snyggt & har bra kvalitet!:) Vet inte hur de första tränset är men de andra har jag erfarenhet av ;)

2011-08-14 @ 13:37:49
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: elin

SV: Tack så mycket för stödet! Det värmer!

Jag vet iaf att jag kommer ta bort Pony här hemma, vill inte ta han till nått slakt hus. Men sedan vet jag inte vilken metod, har alltid varit inne på sprutan.. men vet inte vad som är bäst för hästen. Vill ju inte att det ska ta långti d, men jag vill samtidigt inte att nån ska skjuta min häst. Känns lite brutalt, men jag vet inte :S



Är sugen på att begrava hemma på vårat sommarbete , tror att tillståndet går på 3000 kr.. Men ja.. det kan det ju vara värt fast aa..



Måste ju bestämma mig snart hur jag ska göra. Vill ha så mycket som möjligt färdigt och ska jag begrav honom hemma så måste det ju vara så att det går att gräva i marken osv.. usch :/



Men tack så mycket för din kommentar <3

2011-08-14 @ 18:58:58
URL: http://www.shalomterms.blogg
Postat av: Kerstin

Gillar tränset med den breda nosgrimman!!

Sv: Tack!!!! Ja jag tror hon kommer att bli rätt fin med lite muskler och så.. Hoppas iaf... :)

2011-08-15 @ 07:59:44
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0