snabbvisit

Hovis var här nyss, Storen har fått en större spricka i vänster framhov som jag ville att han skulle kolla.
Den går både vertikalt och horisontellt, så blev orolig.

Snälla Glenn som var papapledig idag tog med sig barnen bort och fixade till det :)
Han filade sprickan så den inte spricker upp mer, den är stoppad nu. Den hade heller inte gått upp till kronranden så det var ganska lugnt.

Passade på att kolla in den nya transporten här på gården, J har köpt in ett begat Umesläp.
Det är jättefint, nya dekaler bara så blir den perfa :)
Det är en boggie, och dessutom fronturlastning! Me Like :D
Den är jättefräsch inuti åxå, med höj och sänkbara bommar, korta och långa.
Ska bli kul att åka med Storen i den!
Fick just en idé... Jag borde ju rent logiskt kunna backa in Storen via fronten, och då står han ju på plats direkt och jag behöver inte gå ut och bak för att stänga? Då kan jag ju bara fälla upp fronten åxå :)
Inga problem att åka själv då ju.
Ska ju såklart öva på att sända in honom ändå bakifrån, men vore en kul grej eller hur?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin transport!



Får du köra boggie med din bil?

2011-08-25 @ 23:05:34
URL: http://parellikusken.blogg.se/
Postat av: Tova

Glenn funkade inte alls på Vera. Redan efter en skoning av Glenn så sprack alla hovar och hon tappade skor och gud vet allt.



Tur Sunkan kom direkt och räddade hennes hovar så gått det gick, dom är fortfarande inte helt återställda >.<



Fin transport!

2011-08-29 @ 11:12:10
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0