Drömde inatt

japp, drömde en lite annorlunda dröm inattsom hade med hästar och livet i allmänhet att göra.
Drömmen var i vanlig ordning att det var som en film som jag tittar på samtidigt som jag är med i den, svävar omkring på ett konstigt sätt. Men i drömmar är ju inget logiskt ;)

Iaf så var kontentan av drömmen  ord som jag fick med mig, de var viktiga och jag skulle alltid bära dem med mig.

Lära

Lotsa

Visa

Vägleda

Har ingen aning om varför jag drömde detta, eller varför orden var så viktiga....
Brukar inte drömma sånt?
Glömmer oftast drömmarna ganska fort efter jag vaknat, även fast jag försöker gå igenom dem för att minnas.
Tycker det är såååå spännande med drömmar och drömtydning.

En dröm jag alltid kommer att minnas från när jag var liten, sitter alltid kvar.
Det var en sk fortsättningsdröm, där jag slutade drömma natten innan fortsatte jag nästa natt. Har bara hänt den enda gången, kanske därför jag minns den? Den handlade iaf om att jag träffade en vit häst i skogen, som jag kunde prata med, den var så otroligt vacker. Precis när jag skulle få sitta upp på hästen, så vaknade jag.
Nästa natt så fortsatte det där, så jag fick sätta mig på hästen. Då fällde den ut jättestora vingar med mjuka dun, och så hoppade han ut från klippan vi stod på och jag fick åka med på flygturen... Det var en helt fantastisk dröm, vilken känsla!

Nog med svammel nu, nu ska jag åka till stallet och ta en ridtur utan flygning ;) Fast jag tänkte galoppjobba lite, så det blir kanske lite flyga iaf?


(bild lånad från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0