Funderar

japp, igen ;)

Häromdan när jag var i stallet, så blåste det ju rejält.
Storen stod i hagen, och manen blåste rätt upp. Han har ju kort man, så det såg ut som lite längre stubb.

Funderar nu på att klippa stubbman för att pröva, han såg så himla fin ut i det ögonblicket!
Brukar inte vara nåt fan av stubb, men han var verkligen fin.

Problemet är ju
att om jag ångrar mig  så tar det jäkligt lång tid att växa ut, och det ser för jävligt ut under tiden.

Och hur får jag det snyggt
utan att behöva raka av allt från början?
Kan man klippa med sax?

Om jag inte vill ha stubb, utan kort busig ponnyman, måste jag rycka den då eller kan jag ta saxen?
Det är så slitigt att trimma med mankniven...

Är det nån som är duktig på att rycka eller klippa får ni gärna komma med och hjälpa mig ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte stubb, du får inte!



Jag förbjuder. :)



Han är ju så söt i buskort, du kan väl ta en såndär trimsax? Med kam på ena bladet och vanligt saxblad på andra. Borde inte det kunna bli bra?

2011-02-11 @ 23:05:40
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0