Saker jag vill ha, del 1

har vart in på Hööks hemsida, och där fanns det en heeeeel del som måste inskaffas :D
Men det lär ta ett tag då det blir lite mycket pengar såklart... :(

Vi börjar med täcken:

Nr 1, ofodrat regntäcke


Nr 2, fodrat regntäcke


Nr 3, 300 gr vintertäcke


Nr 4, fleece


Nr 5, ulltäcke


Nr 6, fodrat ridtäcke


Ulltäcket och fleecetäcket är tänkta till transport och stalltäcke. Ulltäcket matchar transportskydden vi har alldeles perfekt då det är exakt samma färger :)



Vi kör på med lite grejer till mig med!

Börjar med Ridbyxor:

Nr 1


Nr 2


Nr 3


Nr 4


Nr 5



Nr 3 och 4 har jag redan, fast i svart denim. Bästa ridbyxorna jag haft! Kommer absolut fortsätta köpa dem så länge de går att få tag i.



Det var allt för idag, imorn kommer nästa del :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skulle verkligen vilja ha det övre täcket, tycker det var en sån snygg röd färg :)

2011-01-28 @ 23:04:14
URL: http://elin.pamlin.se
Postat av: Camilla

Dom där jeansridbyxorna, nr. 5 tror jag det var, är sjukt snygga. Men dom har ju dragkedja på bakfickorna, upplagt för att förstöra sadlar iaf. Åtminstone min sadel som har hög kant bak. Vill ju ha dom om det nu inte vore så. :\



SV på kommentaren i min blogg: Alltså.. Jag tycker inte att det är djupa tankar, är sånt jag alltid går och funderar över. Typ vardagliga och vanliga funderingar ju.

Jag kan däremot inte fundera på världsliga saker utan att få massa ångest,typ fundera på vad jag ska äta till middag leder ofta till hypertänkande och panikångest. Jag är en mycket normal människa. :)

När jag berättade för min läkare om mina verkliga djupa tankar blev jag inlagd, så dom berättar jag inte om igen. :)



Jag har ingen brandvägg, så jag satsar på att fly undan elaka tankar istället. Går sisiådär.

2011-01-29 @ 00:24:39
URL: http://parellikusken.blogg.se/
Postat av: elin stjernstedt

det blåa ull täcket med räda kanter MUMMS! så Pony färger haha ;)

2011-02-01 @ 19:55:45
URL: http://shalomterms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0