Vinn Presentkort på 5000 kr hos Horze.se


Såhär står det iaf på deras hemsida där man kan anmäla sig till tävlingen:


Bloggar du?
Vinn ett presentkort värt 5000 kr på Horze.se

Om du bloggar kan du nu delta i vår bloggtävling varje månad! Bara blogga om Horze och skicka bloggens länk till oss så är du med i tävlingen. Med ett presentkort värt 5000 kr kan du köpa ett helt nytt set av våra modekläder B/Vertigo eller överraska din häst med nya täcken, schabrak, grimmor, grimskaft, flugmaskar eller något annat som din häst behöver.

Håll dig uppdaterad på vår Facebook-grupp här: Horze Facebook


Regler

Skriv ett blogginlägg om Horze. Det kan handla om våra produkter eller om Horze i allmänhet.

En vinnare väljs ut bland alla länder och bloggare. Vinnaren får ett presentkort värt 5000 kr. Presentkortet kan endast användas i vår webbutik, vilket kan göra det svårt för vinnare utanför EU, Norge och Schweiz att lösa ut sitt pris.

Nederst i blogginlägget bör du lägga in denna juridiska anmärkning: "Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt 5000 kr på http://www.horze.se.

För att delta måste du skicka ett e-mail med en länk till din blogg till:[email protected]

Vinnaren annonseras i vår Facebook-grupp i början av juni. Denna tävling börjar om på nytt varje månad året ut.

 

Här står det: http://www.horze.se/null/blogcompo,sv_SE,pg.html

********************************************************************************************

Såklart jag är med i det ju!
Jag brukar köpa saker från Horze, senast blev det schabrak, skydd, lädertyglar, ridbyxor, skor och en tröja.

Schabraken och skydden var superfina och sitter jättebra så de används ofta!
Lädertyglarna verkar vara i bra kvalitet, de var mjuka och smidiga redan som nya och oanvända. Har inte använt dem än dock.
Ridbyxorna åpassade inte riktigt min kroppstyp, har smala ben och är större upptill. Ridbyxor har ju en tendens att vara väl tajta i midjan, medan jag skulle kunna ha 2 strl mindre i benen.
Besvärligt....
Men jag har dem när jag tvättar mina andra favoritbyxor :)

Iaf, jag kommer beställa mer saker till hästen från Horze.se då jag gillar deras grejor. Oftast bra priser, och dessutom har de regelbundet erbjudanden som fri frakt eller typ 20% rabatt på allt.

Favoriten just nu är det knallröda schabraket, så fint :)
Så ja, jag gillar Horze, och vill självklart vinna ett presentkort på 5000 kr!
Och det var ju inte besvärliga tävlingsregler heller.




"Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt 5000 kr på http://www.horze.se.


Kommentarer
Postat av: anna

snyggt schabrak :D

2011-08-01 @ 17:16:29
URL: http://tjurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0