Läs!

Min Camilla är som vanligt klok, och hon får dessutom ner det i bokstäver och ord :)

Läs dessa inlägg och så tar ni in det hon skrivit.

http://parellikusken.blogg.se/2011/may/utkast-maj-19-2011.html

http://parellikusken.blogg.se/2011/may/okanslig-och-stark.html

Jag vill samma sak, men ett par av mina brister är att jag är lat, och så har jag dåligt tålamod.
Jag tar gärna den enkla vägen, dvs att bara göra som man alltid gjort.
Men jag försöker alltid ifrågasätta varför iaf :)
Inte alltid får jag svar, men tankar är ett steg på väg iaf...

Sen har Camilla en fördel framför mig... jag är inte kreativ för 5 öre, ingen skapande konstnärssjäl.
Jag har svårt att se utanför min bubbla och hitta på nya lösningar på saker, istället blir jag frustrerad och därefter ger jag upp.
Bättre har jag blivit, men har låååång väg kvar.
Jag behöver åxå liksom Dacke motivation, men havre räcker nog inte för mig är jag rädd ;)
Skulle behöva en tränare varje dag, blir jag rik så ska jag anställa personliga tränare till allt ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för de fina orden, blir så glad. :)



Jag tror att du har för höga krav på dig själv redan från början, och tänker att det är så tidskrävande och jobbigt att träna nya saker.

Men sänk kraven, bestäm att du ska träna på nåt litet fem minuter varje dag. Använd en klicker och bestäm dig för att klicka in nåt roligt, hålla i grimskaftet, apportera, stänga boxdörren eller nåt sånt. Och sedan så leker du med det ett par minuter varje dag..



Handlar nog om att komma igång med att göra nåt, och då är det lättare att börja smått.



Mitt problem är att jag har för många idéer som jag vill göra, och sedan lessnar jag efter att vi tränat in det halvvägs och börjar med nåt nytt.. Jag tycker det är så tråkigt att traggla med saker, roligare att leka med alla nya idéer.

Jag måste genomföra allt direkt, annars lessnar jag innan jag ens börjat.



Så vi är bra på olika saker. :)

2011-05-19 @ 21:28:43
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0