Kategorier

Japp, har fixat in alla inlägg i kategorier, så nu ska det bli lättare att hitta hoppas jag :)
Tur jag inte skrivit sååå många inlägg, bara 5 sidor, phu!

Idag tänkte jag faktiskt ta en ridtur i skogen, en ny väg vi inte prövat än. Ska bli mysigt.


Inatt när jag gick och lade mig vid 2-tiden så tittade jag ut genom sovrumsfönstret, det vätter ju mot hagen hästarna flyttade till igår.
Storen stod i mitten, hans skift på vakten tror jag ;) Rappen låg på Storens vänstra sida och sov, Thea låg på den andra sidan och sov.
Fullständig harmoni och lugn, stod i 10 minuter och tittade på dem.
Det var så vackert, men det blev inga bilder eftersom kameran inte ville samarbeta i nattljuset...>:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0