nähä, inte idag heller

Storen har nu vilat flera dagar. Skulle rida idag, men var tvungen att stanna på möte på jobbet... kom hem alldeles nyss så det var bara att glömma rida nu :(

Och imorn har Eveline honom, men på onsdag ska vi ut på en tur iaf!
Torsdag blir det nog körning, och på fredag en skritttur barbacka tror jag.

På Lördag ska Eveline träna för Emma för första gången, ska bli jättekul att se :)
Ska försöka se om vi kan åka iväg till MRF och träna på någon av deras banor istället, bättre yta där än vår hemmabana som sluttar....
Ska försöka boka in en träning till mig åxå, men min fot måste bli mer rörlig först så jag kan trampa ner riktigt.

Hade planerat in en tur på Gusturleden med några vänner till helgen som kommer, men jag får skippa det. Får se om vi hinner ta det senare eller om vi väntar till våren istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0