HAPPYFACE!

Var iväg till Hööks idag, skulle ju inhandla lite smått och gott.
Hör och häpna, det var ju 50% på utvalda saker!!
kollade lite på vinst och förlust, och HALLÅÅÅÅ! Där var de ju, vintertäcket och regntäcket jag suktat efter!!
400 g vintertäcke med hög hals (inte fullhals), gröööönt och fiiiint, lika som Dacke har (http://parellikusken.blogg.se)

(lånad från camilla på länken ovan)

Jag älskar det! Kostar 979 ordinarie, så det blev billigt med 50% :D



Sen hittade jag det underbara bruna regntäcket, det fodrade med hög nacke.
Inte fleecefodrat, utan bra foder :) Lööööv it!

Det gick på 799 ordinarie pris, så det blev åxå bra med  50% :D


Sen köpte jag ingen lädergrimma, då de var så väldigt hårda och otrevliga.
Köpte en annan som matchar båda täckena, brun med mjukt ljusgrönt foder:



Men ett ländtäcke blev det iaf, det var ju ett måste.
Det snygga blåvitrandiga, lika som fleecetäcket:

Och så en kindkedjetunnel med gelepaddning till hacket:

MYCKET nöjd med dagens fynd, jag är så lycklig när jag handlat saker jag verkligen vill ha....
Och jo Camilla, det gör mig lycklig på riiiiktigt ;)
Det spritter i kroppen, och kan knappt vänta tills imorn då jag får pröva sakerna på Prinsen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Tack! :D Hon står i ett litet stall med två hästar till nära Volmsta gård, i Häljum :)

2011-02-11 @ 19:30:13
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tillfällig lycka, skillnad på det och mer varaktig lycka. Varaktig lycka är mer lugn, förnöjsamhet och när man ser ljust på livet i allmänhet.



Men visst, jag blir också glad när jag handlat nåt fint, ett kort tag iaf. :)



Men det gröna täcket är underbart, lite väl varmt för herr D när han är orakad, men blir till att raka honom nästa vinter igen mer än en gång, och då är ett sånt täcke bra. :)

Verkar vara bra kvalitet på det!



Fast jag fick mitt billigare, pappa betalade ju. ;)



Men han är så fin Storen, speciellt med prinsesspannbandet. Dacke var inte riktigt lika fin i det.. ;)

2011-02-11 @ 20:09:18
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0