Inget spännande

har hänt idag på hästfronten :)

Skulle hämta hö idag, men det blev inte så i sista sekund iaf. Det var lite väl dyrt, 3 kr/kg.
Så J håller på att jaga rätt på annat, som ska hämtas innan tisdag kväll för sen är det sluuuut här hemma.

Familjen Sundeborn tog oss en tripp till Hudik på Albert och herbert, och Dollarstore.
Kul att dra iväg lite spontant sådär :)
Hittade ett sååå fint schabrak på Dollar, mörkgrön sammet med guldpasspoal, men det fanns bara i strl liten ponny... kostade lite och inget, synd!

Eftersom det regnat hela dan så tog jag in 3 blöta troll från hagen vid 18.30, de hummade glatt när de såg mig så det var nog uppskattat...
De får nu stå inne och äta hö tills J kvällar senare, bättre än att var ute , dyblöta och kalla med genomblöta täcken.

Imorn får vi se om jag hinner göra nåt med Stor, ska vi inte hämta hö så blir det nog en ridtur på kvällningen iaf.


Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Jag har din gamla blogg på min google reader där jag har alla bloggar jag vill följa inlagda. Tar inte bort när dom inte skriver nåt längre, det spelar ingen roll eftersom jag ändå bara läser dom bloggar som har nya inlägg.

Alltså.. Svårt att förklara, men har en massa bloggar inlagda där, och det syns när de blivit uppdaterade och jag läser dom genom google readern. Är en lista med alla bloggar, och den visar vilka som är uppdaterade och inte, så gamla ouppdaterade bloggar stör inte, men syns om det kommit nya inlägg..



Äh, jag är så opedagogisk så jag skulle passa som föreläsare på universitet.. ;)

2011-05-16 @ 21:58:09
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0