Dålig uppdatering, jag vet

Men jag har inte så mkt att blogga om nu tyvärr.
Det enda jag gör är ju att mocka, fixa mat, ta in hästarna, mysa med Stor.
Vågar inte göra så mkt med honom ifall jag gör nåt som inte är bra, jag ser ju att han har ont.
Väntar tills Lisa kommer på måndag och hör vad hon säger.

När jag tar in stor på kvällen så går han ganska ok, men jag hör att han inte belastar helt jämnt. Sen när han väl är inne så sätter han liksom under bakbenet så att det inte bär upp tyngden av kroppen.

Han går fortfarande själv i egen hage, och kommer få göra det tills han är helt frisk (om han blir frisk). Han ska dock få byta hage till en annan, vi har delat av stora hagen i 2 delar så han får gå bredvid de andra fast själv.
Så har han tillgång till sitt favoritställe vid stugan som finns mitt i hagen.
Han älskar att stå där och sola :) sen är det lite väder och vindskydd åxå då det är lä vid väggen.

I hagen han går i nu är det bara plaststolp, och de funkar inte nu i vinter. Så J har slagit ner trästolp i storhagen och delat av, men det fattas några stolp ännu. de är ju svindyra, och han hade inte så många som behövdes.
Men  än är det ju ingen fara.
Han klarar sig fint i den hage han har nu.

Så än är det bara att vänta tills måndag då Lisa kommer, så får vi se om jag måste boka ny tid på PH Vet :(



Kommentarer
Postat av: Lovis

Han blir nog bra sanrt ska du se <3

2011-10-28 @ 19:37:24
URL: http://lovisakerstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller tummarna för bra besked på måndag!!!



Svar:Jag är jättenöjd att jag "vågade! prova då det funkar så himla bra på oss bägge 2:D Det som kändes extra bra var att när ET var ut och "tittade igenom" T i maj 2001 så fanns det ingenting att åtgärda!! Han var även helt jämnt musklad...vilket jag INTE trodde själv. ET tyckte även att jag skulle fortsätta med magneterna eftersom T svarar så bra på behandlingen:)



Hoppas att du blev lite klokare efter att ha varit in och läst på bägge hemsidorna!! Finns en hel del intressant att läsa på bägge ställen:)



Ha de jättebra så länge!!



Mvh Anna & Tabasco:)

2011-10-28 @ 20:00:55
URL: http://anaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0