Roligt!!

  • Re: anmälan centrerad ridning‏

  • Till Caroline Sundeborn
    Från: Lotten Törnell
    Skickat:  
    Till: Caroline Sundeborn
    Hej!
    Tack för din anmälan. Du är nu anmäld till kursen i centrerad ridning
    med Susanne Juto Nordenfors den 29 oktober. Jag återkommer efter den
    12 oktober då det är sista anmälningsdag med mer information.
    Med vänlig hälsning Lotten Törnell, Mittsvenska ridtravarföreningen.
    ____________________________________________________________________________________






    Hade helt glömt bort detta, såg det nu när jag gick igenom inkorgen på mailen :)
    Det ska bli jättekul, hoppas det ger nåt iaf.
    Som jag minns det var det på ridstadion i Timrå, så det blir bra.
    Ser fram emot det!
    Någon som vill hänga med?? Kanske fota och filma??







    Kommentarer
    Postat av: Camilla

    Jag hänger gärna med! :)



    Hade velat varit med själv, men herrn är inte igång tills dess.

    2011-10-01 @ 15:30:44
    URL: http://parellikusken.blogg.se/
    Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

    Men GUD vad kul! .... Fasen att inte Bellisen är igång :P Hade ju varit sjukt kul. Jag följer gärna med och fotar/filmar

    2011-10-01 @ 18:00:43
    URL: http://minfux.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0