Dag 5

Dag 5
Favoritbilder jag tagit


Hade ställt in Storen i väntan på att lasta till sommarbetet medan vi lastade en annan häst, efter 5 minuter var jag in i stallet och hörde höga snarkningar... ;) han snarkade på riktigt!


Min PNH-tränare Rosa och hennes Jasmine på Lichmann-kliniken förra sommaren.


Camillas Dacke.


Alfa och Dolly en dimmig tidig höstmorgon.


Lycklig unge på snäll Storen!


En av få bilder jag har kvar på min första häst Jaman <3


klar för barbackatur i vintras, -25 ute :)


Pälspuffen, så söt!


Camilla och Dacke



vackraste, min absoluta favoritbild!


Trivselfläckar :)



Morgonsol


Det var några, orkar inte lägga in flera ;)
Finns MASSOR med bilder jag tycker om, men det går inte att lägga in alla. Då får jag sitta här tills nästa år ;)




Kommentarer
Postat av: jossan

Men fasiken vilken charmig bild ettan var!! Haha :D

2011-09-26 @ 20:56:32
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, fick min rumpa vara med.. :)

2011-09-26 @ 21:15:31
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0