Dn förbannade listan....

Jaaaa, jag är en fjant jag med, så jag gör väl den där listan jag med!
Fan.
Jag älskar listor, men jag är ju egentligen för häftig för det ;)
Men here we go!

Dag 1. En bild på favorithästen
Dag 2. När & varför jag började rida
Dag 3. Det här behöver jag träna mer på
Dag 4. Det här är jag bra på
Dag 5. Favoritbilder jag tagit
Dag 6. Alla hästar i stallet
Dag 7. En sak som aldrig får hända!
Dag 8. Min största rädsla inom ridsporten
Dag 9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
Dag 10. 10 saker du inte visste om mig
Dag 11. En låt som påminner om en häst du älskar
Dag 12. Min favoritgren
Dag 13. Min högsta dröm
Dag 14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
Dag 15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
Dag 16. En bild som gör dig lycklig
Dag 17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
Dag 18. En bild jag aldrig publicerat förut
Dag 19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
Dag 20. Något jag vill göra
Dag 21. Någon jag vill träffa
Dag 22. Någon jag vill träffa igen
Dag 23. Hoppning eller dressyr?
Dag 24. Mitt motto
Dag 25. Någon jag träffar vardagligen
Dag 26. Hur mina vänner beskriver mig
Dag 27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
Dag 28. Någon som älskar dig
Dag 29. Någon jag skulle riskera livet för
Dag 30. Mitt mål med ridning


Kommentarer
Postat av: Camilla

Man faller lätt in i bloggandets fjanterier fast man egentligen tycker det är väldigt fånigt och onödigt. På nåt sätt är det dock lite roligt.. :)

2011-09-19 @ 23:31:03
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0