Det löste sig!!!

Är så glad nu, samtidigt som jag gråtit ordentligt ;)
Min fina fd medryttare jag hade innan vi flyttade till matfors, Victoria, har fixat ett nytt hem till min finaste farbror!!
Storen kommer flytta till Alnö den 28 januari, till en tjej som heter My Silfver.
Han kommer gå på lösdrift med ett litet sockersött arabsto, och ev Anettes Lilleman :)
Han kommer motioneras och hållas igång, samt få en massa kärlek varje dag. Victoria komme råxå vara där och greja lite med honom då och då.

Och det bästa av allt. jag kan hälsa på när jag vill eftersom det är bara några mil dit :D Dessutom på vägen till min mamma, så jag kommer åka in där varje gång vi hälsar på henne.

Vill säga TACK till alla som engagerat sig i mitt problem och försökt hjälpa till på alla sätt och vis!
Löv jo åll!! ;)

Så nu ska jag bara förbereda mig mentalt, och tala om för Stor vad som ska hända. Har inte berättat nåt än då jag vill ha allt klart innan han får veta.
Blir till att tillbringa massa tid med honom nu, hamstra Storentid så mkt jag kan... <3
Packa, massor med grejjor som ska med!

Fixa kontrakt måste jag åxå.
Men det känns bra, han kommer få det så himla bra. Parellifolk, härligt!!
Men gissa vem som kommer gråta som en vattensjuk säl när det är dags.... :´(


Kommentarer
Postat av: Erika

Så skönt att de löste sig till de bästa. :)

2012-01-09 @ 21:58:09
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anette

Kommer att bli hur bra som helst :D

O det är ingen roms-resa ut till ön..

Du kan ju hälsa på när du vill eller när du blir full av längtan ;)

Han kommer garanterat att fastna på min blogg flera gånger :P



Kram på dig!

2012-01-09 @ 22:05:51
URL: http://anettenyberg.blogspot.com
Postat av: Anna

Va skönt att du fick tag i en så bra plats får pållen :)

2012-01-09 @ 22:26:49
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Elin

Skönt att se att det löste sig :) kommer säkert bli super bra och du har ju endå nära :D

2012-01-10 @ 01:51:51
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0