Nyskodd

Igår kom hovis till Storen, 7 veckor sen sist.
Hade vart och köpt snöringar för nu är jag LESS på styltor. Det här jäkla skitvädret har ställt till det nog nu.
Så idag bara för det är det kaaallt ute ;)

Iaf gick det jättefort att sko igår, han behövde ju inga nya skor, och brodden var nästan inte sliten alls. Glenn bytte båda tåbrodden bak, sen var de andra fina.
Han sa åxå att hovarna ser bättre och bättre ut, skönt!
Inga tappskor har det ju vart denna period heller, har ju haft typ 1-2 tappskor varje gång förut med fula fötter som resultat...

Innan hovis kom så tog jag in Stor för lite borstning och massage, längesen vi bara var, han och jag...
Han hade inget han visade ont på, bara under magen på höger sida där han blev grinig, men det gick snabbt över.
Han är jättefin i hullet och pälsen nu, kul att se!
Min finaste Prins <3

Har inte hört mer från det ev nya hemmet, jag hoppas bara att hon fortfarande är intresserad. Har inga andra alternativ heller tyvärr :(
Men hon borde vara intresserad, Storen är ju bästa hästen! :)

Bild tagen av Emma Päärni

Kommentarer
Postat av: Elin- Northern Showhorses

Han är så fin storen :)

2012-01-08 @ 10:29:21
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0